fbpx
Selecteer een pagina
Ik kan mijn stand niet meteen configureren, hoe komt dit?

Eens je als bedrijf je exposantenaccount hebt aangemaakt zal de organisatie jouw stand valideren en toewijzen. Na het aanmaken van je account is het dus afwachten tot je bent gevalideerd. Tot die tijd kan je de stand dus niet configureren.

Ik kan geen beeldmateriaal uploaden tijdens mijn stand configuratie. (logo, poster, …)

Zaken als je logo, posters, documenten en info kunnen worden toegevoegd tijdens de stand configuratie. Belangrijk hierbij is dat je controleert of de documenten die je wilt uploaden de vereiste afmetingen hebben. De afmetingen staan telkens per medium aangeduid en worden uitgedrukt in Pixels of Centimeters. Indien je documenten andere afmetingen kennen pas je deze beter aan.

 

Ik kan mijn stand niet zien.

Hou er rekening mee dat de eerste stap steeds het instellen is van de gebruikstaal. Hierna dien je dit in hetzelfde kader zichtbaar te zetten. Kijk dus zeker goed na of je jouw stand ’ZICHTBAAR’ hebt aangeklikt tijdens je configuratie.

Ik heb mijn stand voorzien van een thema, type & karakters maar ik zie mijn stand niet.

Bij STAND CONTENT MANAGEMENT is het binnen de stand configuratie de bedoeling je stand van thema, type & karakters te voorzien. Eenmaal alles naar keuze is toegevoegd ga je gewoon terug naar Stand configuratie, het platform slaat namelijk alles op voor jou. Het belangrijkste is dus dat je platform altijd op zichtbaar staat.

Ik zie enkel bezoekers die mijn stand bezoeken maar niet van de volledige hal/beurs.

Goed opgemerkt! Bij “achtergelaten visitekaarten op mijn standen” en in de chatbox zal je de mensen tegenkomen die jouw stand hebben bezocht en interesse tonen in die jobs die jij als bedrijf te bieden hebt. Wil je toch alle deelnemers op de beurs zien? Ga naar lijst met CV’s. Daar kan je alle deelnemers raadplegen die jij eventueel hebt mislopen.

Kan ik enkel mensen bereiken die mijn stand hebben bezocht?

Neen, via de rubriek Vacatures kan je de lijst met CV’s raadplegen van alle bezoekers die hun CV zichtbaar hebben gezet. Zelf filteren op zaken als vereiste diploma, sector & gewenst contracttype is mogelijk om alsnog jouw potentiële kandidaat te ontmoeten.

Ik zie niet onmiddelijk wanneer ik een chatbericht ontvang.

Controleer steeds je mailbox, telkens wanneer iemand je een berichtje in de chatbox heeft gestuurd zal je hier per mail van op de hoogte worden gesteld.

Als ik een lijst exporteer zie ik niet alle gegevens van de bezoekers.

Wanneer een bezoeker er al dan niet bewust voor kiest zijn gegevens onzichtbaar te plaatsen waaronder zijn CV is het niet mogelijk deze gegevens te exporteren vanuit het virtueel platform.

Hoe contacteer ik bezoekers waarvan hun CV niet zichtbaar is?

Elke bezoeker heeft bij het opstellen van zijn/haar profiel een visitekaartje aangemaakt. Deze is wél voor iedere exposant beschikbaar & kan je terugvinden bij de lijst met alle CV’s, deze kan je terugvinden onder het rubriekje “VACATURES”.

De bezoekers kunnen de door mij ingegeven vacatures niet raadplegen.

Bij “een nieuwe vacature ingeven” onder het keuzemenu “VACATURE” kan je al jouw bedrijfsvacatures ingeven. Belangrijk is om deze steeds op “zichtbaar” te zetten. Deze keuze zie je meteen onder je bedrijfsnaam. Eenmaal je vacature is ingevuld scrol je naar beneden & sla je deze op aan de hand van de groene knop.

Cookie Instellingen